Mirka Čejková, Jaroslav Rudiš, Adina Hyková
Datum a místo veřejného natáčení: Divadlo Archa, Praha, čtvrtek 05.10.2011 od 19:30 hod.
Autor znělky: David Sís Hlavní kameraman: Martin Benoni Režie: Vojtěch Nouzák
Kategorie: Sezóna 2011, Praha, Divadlo Archa, Blog SJK
O osobním rozvoji, osobních vlacích a osobních rekordech
S Mirkou Čejkovou si bude Jan Kraus povídat o tom, co ji vedlo ke svatbám a rozvodům, Mirka Čejková popíše, co nyní dělá a na závěr naťuknou její možný návrat do televize. S Jaroslavem Rudišem musela řeč přijít na nový film Alois Nebel, ale brzy se stočila na vlaky a nádraží, ale i na způsob, jak se v Česku píšou knížky. Na závěr velmi sympatická dáma Adina Hyková Janu Krausovi popsala nejen rozdíl mezi silovým trojbojem a benchpressem, ale uvedla ho i do problematiky věkových kategorií ve světových soutěžích.
Hosty pořadu tentokrát byli známá moderátorka a koučka Mirka Čejková, spisovatel a autor komiksu Alois Nebel Jaroslav Rudiš a nejstarší česká reprezentantka v bench-pressu Adina Hyková.
Jako zvláštní hosté vystoupí bratři Václav a Jan Neckářovi s písní Půlnoční.
Jan Kraus přivítal Mirku Čejkovou – bývalou moderátorku a hlasatelku, která se dnes zabývá koučinkem. „Dělám také spíkra a učím komunikaci,“ upřesnila Mirka. Jan Kraus prozradil, že Mirka vystudovala chemicko-technologickou fakultu. „Ta chemie nás spojuje, ale já z ní propadl,“ podotkl Kraus a navázal na Mirčiny partnerské vztahy. „Nejdřív to byla trochu nuda, to vaše první manželství, pak přišel světoznámý golfista, odjezd do Ameriky a do třetice takový trochu hrabě Monte Christo, láska z vězení… Vy jste měla takové ty samaritánské sklony, ne?“ rýpl si Jan Kraus. Mirka naťukla problematiku domácího násilí, které zažila v posledním vztahu. „Když se to děje, nechcete, aby to někdo věděl, tak se radši tváříte, že je vše oukej,“ poznamenala Mirka. Jan Kraus zabrousil na Mirčinu profesní současnost, na koučink. „Já ty manažery nejdřív naučím, jak být charismatický,“ řekla Mirka. „Nějaký rychlokurzík by nebyl,“ zajímal se moderátor. „Vy to nepotřebujete,“ odpověděla Mirka. „Ale základ je ten, aby člověk našel sebedůvěru. Pokouším se nejdřív zjistit, kde o to sebevědomí klient přišel,“ vysvětlila Mirka. Jana Krause zajímalo, jaké jsou nejčastější problémy manažerů, s nimiž pracuje. „Jeden se mnou třeba probíral svou ženu a já se ho ptala, co jeho žena chce. A on mi řekl, že se jí vlastně nikdy neptal,“ uvedla jako příklad Mirka. „Co je vaším úkolem v rámci koučinku?“ ptal se moderátor. „Je to celé orientováno na cíl a výkon,“ řekla Mirka. „To je jako u nás doma,“ rozesmál Kraus publikum. Mirka prozradila, že koučink není jen nějaký kurz, že tento obor vystudovala. „To bylo díky mé kamarádce, která přestala být mou kamarádkou, když mě nakonec vyhodila z práce, a já se rozhodla, že začnu s něčím jiným…“ Mirka prozradila, že o návratu do televize neuvažuje. „Snad jen kdybyste byl už trochu unavenej a chtěl byste někomu předat tohle vaše miminko, tenhle pořad, tak byste si třeba vzpomněl a řekl: Hele, dejte tam Čejkovou,“ pobavila Mirka diváky. „Vy se umíte vedrat všude,“ konstatoval lakonicky moderátor. Vrátili se k problematice koučinku. „Hrozně dlouho se svým klientem mluvím. Chválím. Jeden mi třeba pak řekl: Zvládnul jsem to, ty ženský mě milovaly, blikaly na mě očima… Každý má svoje hodnocení jinak,“ vysvětlila Mirka. Prozradila, že cítí, že je ve skvělém životním období, možná nejlepším, které kdy měla.
Moderátor přivítal spisovatele Jaroslava Rudiše, který mu předal dárek – triko se sloganem z filmu Alois Nebel, který zní: „Sere pes“. Přinesl také knihu Alois Nebel, podle níž byl natočen film. Jana Krause zajímalo, jak hluboký má vztah k železnici, když je ústředním motivem jeho knihy. „Jasně, mám k tomu vztah, třebaže nejsem jako někteří, kteří si dávají jména podle lokomotiv. Mě třeba baví pročítat jízdní řády. Mám je na záchodě. Uklidňuje mě to… Fanoušci Aloise Nebela hledají stanici Bílý potok, kde se film odehrává, ale ta stanice vůbec neexistuje.“ Jaroslav Rudiš prozradil, že je z Liberce, kde žil i Jan Kraus. „Já si vás pamatuju. My jsme vás s klukama tehdy brali jako takovýho pankáče,“ rozesmál Rudiš diváky. Jaroslav Rudiš také řekl, že svého času učil němčinu na střední škole. „Já myslel, že se studentkama budu kamarádit a že je pak bude bavit préteritum a perfektum, ale ono to nějak nešlo,“ prozradil Rudiš. Jana Krause zajímalo, jestli je pan Rudiš ženatý. „Ještě mě to štěstí nepotkalo… Počkám si, jako si Alois Nebel počkal na Květu z hlavního nádraží…“ „Ale na to bych nespoléhal. Nebel měl kliku. Vy přijdete v padesáti na nádraží a Květa nikde,“ varoval moderátor. Rudiš prozradil, že železnice, dějepis a němčina mu šly ve škole vždycky dobře. „Můj dědeček se jmenoval Alois, byl železničář. Strýc byl výpravčí a já jsem tam trávil hodně času. Dokonce jsem řídil lokomotivu,“ vzpomínal Rudiš. „Nádraží je pro mě osudová věc. Hrozně rád jezdím vlakem. Když to na mě přijde, jdu na nádraží.“ Kraus se pochlubil, že jednou jel ze Slovenska v dobytčáku s koňmi tři dny. „To vám závidím,“ pronesl upřímně Rudiš. Jan Kraus navrhl Rudišovi, který své povídání prokládal i německými ekvivalenty, že by mohl mít svou česko-německou show. „A vždycky ti jedni by mohli mít přestávku,“ pobavil moderátor publikum. „Vy jste byl dlouhodobě v Berlíně. Jak byste třeba porovnal Berlín a Prahu?“ ptal se moderátor. „Berlín je takové dynamické město, na povrchu se mění, jen stanice metra zůstávají staré… Praha je taková zvláštní oáza, dobrá na to jet sem na pivo,“ zamyslel se Rudiš. Jana Krause pobavilo, jak zdatně Rudiš používá „Ty vole“. „To je takové zkušené „tývoe“, rozesmál diváky.
Moderátor představil Adinu Hykovou – mistryni republiky v silovém trojboji. „Dneska už dělám jen bench-press. Tlak v lehu na lavici,“ vysvětlila téměř sedmdesátiletá Adina. Jan Kraus prozradil, že paní Hyková se umístila i na mistrovství světa – na prvních i druhých místech. „Mně už bude 70, už bych měla být v závodní kategorii M4, ale ta ještě neexistuje,“ rozesmála se paní Hyková. Pochlubila se panu Krausovi se svými medailemi a oceněními. Jan Kraus požádal, aby paní Hyková předvedla, kolik vzepře. „Trénuji třikrát týdně, jezdím do posilovny,“ prozradila paní Hyková. Pak předvedla, jak se rozcvičuje – několika kliky – a lehla si na lavičku, aby ukázala, kolik vzepře. „To mi musejí nakládat postupně. To nejde najednou, to by babičku sedřeli,“ rozesmála paní Hyková diváky. Za velkého aplausu pak několikrát zvedla činku s padesátikilovým závažím.
Hudba: J. Švejdík, D. Meuwerth, J. P. Muchov
Text: J. Švejdík
Zpěv: Václav Neckář
HRAJE KAPELA DAVIDA KRAUSE a Jan Neckář
– vězte, že… –
Repríza středeční televizní premiéry je odvysílána hned ve čtvrtek dopoledne na TV Prima.
—
Reprízy napříč sezónami pak můžete sledovat nejen po každé středeční premiéře, ale každé úterý večer také na Prima COOL.
…
ON-LINE PREMIÉRA JE (nově) VŽDY VE ČTVRTEK MEZI 01:00 A 05:00 HOD.
Zúčastněte se natáčení!
Od pondělí 18. prosince t.r. vč. bude naší domovskou scénou Divadlo Bez zábradlí!
Poloha: Mapy Google = Plus Code: 3CJC+XQ Praha
Vstupenky si můžete zakoupit v předprodeji na portálech GoOut.net a Ticketportal.cz, přičemž každý z těchto distributorů nabízí vstupenky pro jiný segment v hledišti. V důsledku proticovidových opatření je vysoce pravděpodobné, že několik volných vstupenek bude k dispozici i v den natáčení.
Rezervace vstupenek není možná na žádný termín veřejného natáčení Show Jana Krause!
Pokladna Divadla Archa má pro veřejnost otevřeno Po – Pá 10.00 – 16.00 a vždy 2 hodiny před začátkem natáčení.
Pokladna Divadla Bez zábradlí má pro veřejnost otevřeno Po – Pá 15:00 – 19:00, víkendy a svátky hodinu před představením.
Podmínky účasti na veřejném natáčení v době pandemie covid-19
Kategorie: Sezóna 2011, Praha, Divadlo Archa, Blog SJK