Markéta Konvičková, Marek Singer, Lukáš Hakoš
Datum a místo veřejného natáčení: Divadlo Archa, Praha, úterý 05.09.2017 od 19:30 hod.
Autor znělky: Adam Kraus Hlavní kameraman: Aleš Hart Režie: Jaroslav Fuit
Kategorie: Sezóna 2017, Praha, Divadlo Archa, Blog SJK
Zpěvačka strachující se o hlasivky, prima ředitel a neodbytný marketér
V tomto dílu Show Jana Krause se představí zpěvačka Markéta Konvičková, ředitel FTV Prima Marek Singer a marketér Lukáš Hakoš.
Poprvé za 10 let natáčení Show Jana Krause se stalo, že jeden z pozvaných hostů nedorazil na natáčení naší talkshow. Koho sehnat 15 min. před začátkem? Zahrála náhoda. Na prvním natáčení sezóny byl přítomen generální ředitel FTV Prima Marek Singer. Měl tak jedinečnou příležitost vyzkoušet si roli hosta, a tím zachránit situaci. Podívejte se, jak si vedl! 😉
Prvním zářiovým hostem Jana Krause, který se po prázdninové přestávce usadí do červené pohovky, bude mladá a půvabná zpěvačka Markéta Konvičková, která se do světa showbyznysu dostala před osmi lety díky úspěchu v pěvecké soutěži. „Zatím se mi daří, ale přesto myslím na zadní vrátka a studuju vysokou školu,“ přiznává se smíchem zpěvačka. „Kdyby mi náhodou odešly hlasivky, tak ať nejsem blonďatá nezpívající, ale aspoň blonďatá s inženýrským titulem.“ Kvůli svému studiu Vysoké školy báňské žije Markéta, původem z Třince, stále ještě v Ostravě, ale velice často jezdí do Prahy. Obavy o hlas nejsou podle jejích slov až tak neopodstatněné, protože už nějaké problémy zažila. „Není to tak dávno, co jsem byla v jedné show, která je založená na napodobování hlasů. A tím, jak jsem ten hlas napodobovala špatně, hlasivky byly unavené, až odešly úplně,“ vypráví. „A v ten moment jsem si řekla dost, musíš se o ně začít starat. Vždy mě vyděsí představa chirurgického zákroku, protože si myslím, že po něm už ten sval nikdy nebude stoprocentně fungovat.“ Jan Kraus má ovšem na regeneraci hlasivek zaručený recept – mít dobrou životosprávu a hodně spát. „To je pravda, já jsem právě dva dny prospala, a jak je ten organismus ještě mladý, tak jsem tomu opravdu pomohla a hlasivky se mi zase vrátily.“ A jak je to s její životosprávou? „To je trochu problém, protože já pocházím z toho Ostravska a my tam docela pijeme… Po šichtě jde většina lidí na pivo nebo na víno,“ popisuje ostravskou realitu Markéta a dodává, že ona sama má také svou oblíbenou vinárničku. „Proto jezdím na výlety do Prahy, protože tady se zdaleka tolik nepije, mám to jako takovou očistu.“
Dalším hostem večera je Marek Singer, ředitel televize Prima, kterého Jan Kraus provokativně uvítá pesimistickými slovy o budoucích vyhlídkách televize jako média a začne líčit, jak si občas pouští Prima Play a jak na něj skáčou reklamy. „To nás živí,“ říká na vysvětlenou Marek Singer a popisuje, jak funguje zbrusu nová technologie, kterou Prima nasadila letos v létě: „Reklamy sice při sledování televize přes internet dostanete zase, ale je to technologie daleko přátelštější a reklamy už nebudou skákat při každém posunu sledovaného pořadu.“ Jana Krause dále zajímá, proč je pro televize tak důležité monitorovat sledovanost a co všechno z toho lze vyčíst. „Sledujeme několik statistických parametrů, tedy nejen to, kolik lidí celkem se na něco koukalo, ale také to, zda se jedná o muže, či ženy, kolik je jim let, kde bydlí či jaké mají vzdělání. Podobně jako statistické průzkumy i sledovanost televize se počítá z reprezentativního vzorku populace, což je asi 1600 domácností. Ty mají doma krabičku, na které mačkají, zda se dívají, nebo ne. A to všechno se sbírá a z toho pak vycházejí naše čísla.“ Tyto domácnosti jsou anonymně vybrány výzkumnou agenturou a jednotlivé televize je nemohou jakkoli ovlivňovat ve svůj prospěch. Výsledky těchto statistik se pak podle jeho slov dají propojit s další databází, ze které se člověk dozví například i to, jaké kategorie zboží sledovaní kupují, a tím pádem třeba i to, jak často si čistí zuby… „Já vám můžu zjistit, co třeba diváci pořadu Show Jana Krause dělají,“ slibuje ředitel moderátorovi. Jakou kategorii diváků považují odborníci za nejspecifičtější? „Obávanou kategorií jsou mladí ve věku 15 až 20 let, protože je strašně těžké vůbec je zaujmout,“ říká Marek Singer. „A hlavně vkus této věkové skupiny je logicky naprosto jiný než nás starších.“ Překvapivě však ve zmiňované věkové kategorii mladých tři čtvrtiny spotřeby jejich videí tvoří pořád ještě televize, a tedy 94 % reklamy, kterou zhlédnou, vidí v televizi. Mimochodem zboží, které se v televizních reklamách objevuje, se během let také změnilo. „Mění se to. Například v televizi za časů mého mládí se hodně propagovaly různé produkty pro hospodyňky a prací prášky. Ale to dnes přestává být pro lidi až tak důležité. Nyní hrajou prim auta, finanční služby, telefonní operátoři, elektronika, online, maloobchod,“ vyjmenovává Marek Singer, který stojí úspěšně v čele FTV Prima již devátý rok. A jak odhadne pan ředitel skupinu diváků, kteří usednou k televizním obrazovkám kvůli němu?
Jako poslední host přichází Lukáš Hakoš, kterého Jan Kraus představí jako muže, který již od dětství psal neodbytné e-maily Billu Gatesovi, dokud mu neodpověděl. „Byl to člověk, kterým jsem celé své dětství hodně žil,“ vysvětluje své pohnutky Lukáš. „Byl to člověk, který mě zajímal, bavilo mě to, co dělal a jak k tomu všemu přišel. A neposílal jsem mu maily, ale ještě zcela klasické dopisy poštou v naději, že dojdou. Po několika měsících mi pak skutečně odpověděli, respektive mě slušnou formou odmítli. Já jsem byl ale zarputilý, zkoušel jsem to znovu, až mi nakonec skutečně odpověděl sám Bill Gates.“ Prvotní diskuse se prý týkala jednoho operačního systému, pro který Lukáš Hakoš vymyslel malá vylepšení. Nyní pracuje ve společnosti zabývající se přímým marketingem s umělou inteligencí. „Představte si elektronického digitálního pošťáka, který doručuje to, co si naši klienti zadají,“ pokouší se vysvětlit pan Hakoš. „My našemu klientovi řekneme, co o jeho zákaznících víme a jak na to napasujeme jeho nabídku. Naše aplikace pak sama pro každého konkrétně vybere určitý produkt.“ Kolik e-mailu celosvětově za den projde sítí? A kolik z toho tvoří spam a obchodní nabídky? A lze vůbec zmizet z digitálního světa? To a mnohem více se dozvíte v tomto dílu Show Jana Krause!
Název písně: Kafe, bar a nikotin
Hudba: Steve Walsh
Text: Karolína a David Hrbkovi
Zpívá: Markéta Konvičková
HRAJE SKUPINA DAVIDA KRAUSE
– vězte, že… –
Repríza středeční televizní premiéry je odvysílána hned ve čtvrtek dopoledne na TV Prima.
—
Reprízy napříč sezónami pak můžete sledovat nejen po každé středeční premiéře, ale každé úterý večer také na Prima COOL.
…
ON-LINE PREMIÉRA JE VŽDY V NEDĚLI, NEJPOZDĚJI VE 20:00
Zúčastněte se natáčení!
Vstupenky si můžete zakoupit v předprodeji na portálech GoOut a Ticketportal, přičemž každý z těchto distributorů nabízí vstupenky pro jiný segment v hledišti. S ohledem na proticovidová opatření je vysoce pravděpodobné, že několik volných vstupenek bude k dispozici i v den natáčení.
Rezervace vstupenek není možná na žádný termín veřejného natáčení Show Jana Krause!
Pokladna Divadla Archa má pro veřejnost otevřeno Po – Pá 10.00 – 16.00 a vždy 2 hodiny před začátkem natáčení.
Podmínky účasti na veřejném natáčení v době pandemie covid-19
Kategorie: Sezóna 2017, Praha, Divadlo Archa, Blog SJK