Matyáš Trojan
podnikatel
zakladatel značky pánské kosmetiky
Matyáš, syn režiséra Ondřeje a producentky Báry Trojanových, je podnikavý. Jeho prvním byznysem byl projekt Štědrý nákup – kříženec e-shopu a charitativní pomoci různým neziskovým organizacím. A před časem rozjel vlastní značku s pánskou kosmetikou.
Plánem Matyáše je prostřednictvím vlastní značky českým mužům ukázat, že starat se o pleť už dávno není jen doménou žen a že nejlepší pokožku budou muži mít právě díky jeho kosmetickým produktům. „Je tu stále velká skupina mužů, kteří nepoužívají kosmetiku vůbec. Jeden důvod je, že jim je to jedno, druhá podskupina jsou ‚hateři‘, kteří přemýšlejí v duchu: ‚Chlapi nejsou ženský, tak proč by měli potřebovat kosmetiku.‘ A pak jsou tady ti, kteří kosmetiku řeší a dělají si velké rešerše. My bychom chtěli být s naší kosmetikou někde mezi,“ říká.
I když pochází z velkého uměleckého rodu, je si jistý, že on se bude věnovat podnikání: „V rodině už vědí dávno, že to mám v hlavě nastavené jinak. I tak se ale stává, že tomu příbuzní nerozumějí a ptají se: Co to ten Matyáš vlastně dělá?“ směje se.
TV premiéra 2. 2. 2022